10/14/2010

No tak...

Nikt nie chce mnie czytać?

16 komentarzy:

  1. Bo nie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw daj coś do czytania... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałem dodać śnieg na tapetę, ale okazało się, że zdecydowanie za dużo miejsca zajmuje plik ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, chyba za bardzo kolorowo... Jak na mój gust, to trochę za dużo tych ozdób w tle...

    OdpowiedzUsuń
  5. To najwyżej dodam śnieg, jak będzie zima :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, i jest ok. :D To teraz dodaj jeszcze jakieś opowiadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto zagłosował na "W porządku" w ankiecie?:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, dużo lepiej niż wcześniej. Mógłbyś tylko coś napisać konkretniejszego ;D Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudno ocenić blog, który jest i nic na nim nie piszesz. Jakieś tylko "No tak..." "Oto mój blog!". Jak napiszesz coś fajnego to może dam ci coś więcej niż "W porządku" :.o

    OdpowiedzUsuń
  10. Y (będę pisać y, bo nie mogę się jakoś przyzwyczaić do Mortena :P), dodaj w końcu jakieś opowiadanie... Prosię! Ładnie prosię. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Obiecuję, że coś dodam, ale najpierw muszę wejść w tę fazę pisania. Od pewnego czasu nie czytałem prawie żadnej książki (tak wyszło) i teraz muszę z powrotem przestawić mózg :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam już 3 porażki! Hura!

    OdpowiedzUsuń
  13. Znajdź sobie jakiś fajny temat i pisz!

    Przykład: STEREOGRAMY

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez przypadek zamiast założyć konto na twoim blogu założyłam swój(blog), a na twoim jak nie mogłam tak nie mogę się zarejestrować. Nika

    OdpowiedzUsuń
  15. Usunęłam swój blog.
    Na tej stronie gdzie się rejestruje?
    Tamta twoja strona wordpress nie jest już aktualna?
    Nika

    OdpowiedzUsuń